PAUL MESCAL ΚΑΙ PEDRO PASCAL: ΔΥΟ ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ ΤΟΥ SKINCARE
Οι πρωταγωνιστές του σίκουελ του «Μονομάχου» είναι –έξω από το αιματοβαμμένο Κολοσσαίο– δύο από τους πιο γοητευτικούς άντρες του Χόλιγουντ.
Ο Ridley Scott επιστρέφει στην αρένα του Κολοσσαίου 25 χρόνια μετά τον πρώτο «Μονομάχο», που είχε καρδίσει πέντε Όσκαρ, και το Χόλιγουντ ανυπομονεί να μάθει αν έχει στα χέρια του το απόλυτο blockbuster της χρονιάς. Η ταινία παίζεται ήδη στις ελληνικές αίθουσες και τα μαντάτα από το διεθνές box office είναι ευοίωνα, αφού έκανε άνοιγμα 87 εκατομμυρίων δολαρίων εκτός ΗΠΑ! Δεν είμαι fan των ταινιών που διαδραματίζονται στην ελληνορωμαϊκή εποχή. Tον «Μονομάχο 2» θα τον δω, όμως, για δύο λόγους: για τον Paul Mescal και τον Pedro Pascal (και επειδή με έψησε το αποκλειστικό behind the scenes που εξασφάλισε το News247).
Τον Mescal τον λάτρεψα στο τρυφερό «Aftersun», για το οποίο προτάθηκε για Όσκαρ (και κατά την ταπεινή μου γνώμη το άξιζε περισσότερο από τον Brendan Fraser για τη «Φάλαινα»), ενώ τον Pascal τον ακολούθησα με κομμένη την ανάσα στην προσπάθειά του για επιβίωση στο «The Last of Us», που του χάρισε το βραβείο του Σωματείου των Ηθοποιών. Και οι δύο είναι όχι μόνο ευέλικτοι και μαγνητικοί υποκριτικά, αλλά και πολύ γοητευτικοί – συγγνώμη John Krasinski, που ανακηρύχθηκες φέτος ο πιο σέξι άντρας από το People, αλλά εγώ θα προτιμούσα κάποιον απ’ αυτούς τους δύο.
Μέχρι να πάω στο σινεμά για να δω τον «Μονομάχο 2» (έστω και καλύπτοντας τα μάτια γιατί δεν μπορώ τα πολλά αίματα), αποφάσισα να μάθω τι κάνουν αυτοί οι δύο άντρες για την ομορφιά τους. Ξετρύπωσα, λοιπόν, μερικά μυστικά τους, κανένα από τα οποία δεν είναι το νέο άρωμα Lucius (συνώνυμο με τον ήρωα που υποδύεται ο Mescal) του οίκου Fragrance du Bois, το οποίο απευθύνεται σε όσους θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο!
Χωρίς ποια προϊόντα δεν μπορεί να ζήσει ο Mescal;
Όποιος θέλει να κάνει ένα δώρο ομορφιάς στον 28χρονο Ιρλανδό, η πιο σίγουρη πρόταση είναι το Another 13 Eau de Parfum της Le Labo. Σε ένα βίντεο με τα δέκα αντικείμενα χωρίς τα οποία δεν μπορεί να ζήσει, αυτό το άρωμα κατέχει την πρώτη θέση.
Αν και δεν μπορεί να διακρίνει πολύ καλά τις μυρωδιές, βρίσκει «θεσπέσιο» τον συνδυασμό αμβροξείδιου (ένα συνθετικό αρωματικό συστατικό με νότες κεχριμπαριού και μόσχου), γιασεμιού και βρύων.
Στη δεκάδα βρίσκεται και το vegan Texturising Sea Spray της Sun Bum, με αλάτι από τη Χαβάη και φύκια. Αυτό είναι το μυστικό για το styling του mullet του, του κουρέματος από τη δεκαετία του 1980 που όλοι θέλουν τώρα να αντιγράψουν εξαιτίας του «Μονομάχου 2». Ο Mescal ισχυρίζεται ότι απλώς λούζει τα μαλλιά του στο ντους, ρίχνει λίγο απ’ αυτό το σπρέι, τα ανακατεύει με τα δάχτυλα και βγαίνει έξω!
Η αλήθεια είναι ότι ο Mescal δεν έχει μοιραστεί και πολλά για το πώς περιποιείται τον εαυτό του, εκτός κι αν μετράει η αδυναμία που έχει στα ρούχα της Gucci.
Τον είδαμε όμως στο IG να ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του «Μονομάχου 2» στο Λονδίνο ξεκουράζοντας τα μάτια του με την Cryo De-Puffing Eye Mask της 111skin, που μέσα σε 20 λεπτά αναγεννά κυτταρικά την περιοχή με τη σύνθεσή της από φύκια, βιταμίνη Ε και πεπτίδια.
Η αχώριστη φίλη του Pascal είναι η προσωπική του groomer
Η Coco Ullrich-Mooney πρέπει να είναι πολύ περήφανη που ανάμεσα στους διάσημους πελάτες της συγκαταλέγεται ο Pedro Pascal – «ευχαριστιέμαι να δουλεύω μαζί του περισσότερο απ’ ό,τι με οποιονδήποτε άλλο», λέει.
Το IG της είναι γεμάτο με αναρτήσεις γι’ αυτόν, στις οποίες «προδίδει» τα προϊόντα ομορφιάς με τα οποία τον περιποιείται πριν περπατήσει στο κόκκινο χαλί.
Για τα περσινά Όσκαρ επιστράτευσε τα προϊόντα του πολυτελούς brand La Mer, τα οποία βασίζουν την αντιγηραντική τους δράση (και την υψηλή τιμή τους!) στο Miracle Broth, ένα ελιξίριο κυτταρικής ανανέωσης με φύκια, βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά συστατικά.
Χρησιμοποίησε τον ορό The Concentrate, την κρέμα ματιών The Eye Concentrate και την κρέμα προσώπου Moisturizing Soft Cream.
Η αντιγήρανση φαίνεται ότι είναι ένα από τα ζητούμενα του 49χρονου ηθοποιού. Γι’ αυτό χρησιμοποιεί ένα… μαγικό ραβδάκι στο οποίο ορκίζονται πολλά celebrities: είναι το 4-in-1 Facial Wand της Solawave, μια συσκευή θεραπείας του προσώπου που χρησιμοποιεί τα μικροκύματα, το κόκκινο φως, τη θερμότητα και το μασάζ για να απαλύνει σημάδια όπως οι ρυτίδες, οι λεπτές γραμμές, οι μαύροι κύκλοι, το πρήξιμο, οι σκούρες κηλίδες και το πόδι της χήνας.
Πέρα από το στοχευμένο skincare στις ανάγκες του πελάτη της, η Ullrich-Mooney φροντίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, ένα μικρό μυστικό για την πάντα άψογη εμφάνισή του είναι ένα gel για τα φρύδια της Chanel, το Le Gel Sourcils. Αν και προορίζεται για να πειθαρχεί, να πυκνώνει και να σταθεροποιεί τα φρύδια, η Ullrich-Mooney το χρησιμοποιεί στη γενειάδα και το μουστάκι του Pascal για να κρατάει στη θέση τους τις ατίθασες τρίχες.