4 ΝΕΑ ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΓΕΜΑΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣΜΟ
Ποια χαρακτηριστικά έχει ο σύγχρονος άντρας στον οποίο στοχεύουν με τα νέα αρώματά τους οι οίκοι; Διαβάζοντας πίσω από τις αρωματικές νότες, ένα από τα βασικά είναι η ενέργεια, αυτή που τον κάνει να έχει δυναμισμό, να ρίχνεται στις προκλήσεις της εποχής και να διεκδικεί ελευθερία και ανεξαρτησία.
Μου αρέσει να διαβάζω για την έμπνευση πίσω από τα αρώματα. Όταν οι άλλοι ψάχνουν για τις νότες εσπεριδοειδών και σανδαλόξυλου, εγώ θέλω πρώτα να μαθαίνω την ιστορία που έχει να αφηγηθεί το μπουκαλάκι και το περιεχόμενό του. Γιατί αυτή η ιστορία έχει να κάνει με την ταυτότητα ενός brand, το πώς επηρεάζεται από την τρέχουσα κοινωνική ατζέντα, τις ψυχολογικές ανάγκες των καταναλωτών σε κάθε εποχή. Δεν είναι ότι ένα πρωί ξυπνάει ένα στέλεχος και αποφασίζει, έτσι τυχαία, ότι το νέο άρωμα ενός οίκου «φιλοδοξεί να “γράψει” έναν νέο κώδικα αρρενωπότητας» ή ότι «ξεδιπλώνει τις πολύπλοκες πτυχές της σύγχρονης αρρενωπότητας» – τυχαία τα παραδείγματα από το προηγούμενο άρθρο μου για νέα ανδρικά αρώματα. Χρειάζεται πολλή σκέψη πίσω από κάθε λανσάρισμα, πέρα από τη δουλειά που κάνει η «μύτη».
Νέες δημιουργίες που απευθύνονται στους άντρες συνεχίζουν να κυκλοφορούν κάθε μέρα. Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, διεκδικούν την προσοχή σου μαζί με μια περίοπτη θέση στην αρωματοποιία. Σε μια εποχή όπου οι ρόλοι των φύλων επαναπροσδιορίζονται και θεωρούνται ρευστοί, οι οίκοι επιχειρούν να περιγράψουν πώς φαντάζονται ένα νέο πρότυπο αρρενωπότητας. Στα νέα αρώματα που σου προτείνουμε, βασικό χαρακτηριστικό του άντρα είναι η ενέργεια, η οποία μπορεί να τον οδηγεί στην ανυπακοή, στα άκρα ή στο γεφύρωμα των αντιθέσεων.
– Defy, Calvin Klein
Ο οίκος που τόλμησε πρόσφατα να βγάλει σε καμπάνια του έναν trans άνδρα σε εγκυμοσύνη, ορίζει με αυτό το άρωμα την αρρενωπότητα ως ένα ταξίδι ανυπακοής, εξερευνώντας παράλληλα τις αυθεντικές αλήθειες και τις αντιθέσεις μέσα σε αυτό. Το αρρενωπό, φρέσκο και ξυλώδες Defy ανοίγει με ένα εθιστικό μείγμα εσπεριδοειδών που αναδεικνύει το περγαμόντο και τη φρέσκια λεβάντα.
Το μπουκάλι, μινιμαλιστικό με σμιλευμένες, καμπυλωτές γωνίες και ξεκάθαρες γραμμές, τονίζει ότι το μονοπάτι προς την ανυπακοή χρειάζεται όχι μόνο θάρρος αλλά και ευαισθησία.
– Noir Extreme, Tom Ford
Ο αγαπημένος Tom Ford οδηγεί τα πράγματα ακόμα περισσότερο στα άκρα, παρουσιάζοντας μία ισχυρότερη έκφραση του Noir Extreme που κυκλοφόρησε το 2015. Η νέα εκδοχή του αρώματος εκφράζει τη δραματική δυαδικότητα του εκλεπτυσμένου άντρα και γίνεται ακόμη πιο… ακραίο χάρη στην υψηλότερη συγκέντρωση από πικάντικο κάρδαμο, το οποίο εμπλουτίζεται με τη ζεστασιά του τζίντζερ από την ινδική Shimoga και τον έντονο αισθησιασμό του σπόρου τόνκα και του ξύλου guaiac.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η συγχορδία από βορειοαφρικάνικο νερολί και ιταλικό μανταρίνι – νότες εσπεριδοειδών Orpur® που συναντούσαμε και στο αρχικό Noir Extreme – διατηρούνται και συνδυάζονται αρμονικά με σαφράν και μοσχοκάρυδο. Ο σαγηνευτικός, πολυτελής και αισθησιακός χαρακτήρας του αρώματος τονίζεται και από το λείο μπουκάλι χρυσού χρώματος, με μαύρο λογότυπο και ασορτί καπάκι.
– Bright Leather, Salvatore Ferragamo
Ο νεαρός Hero Fiennes-Tiffin, που έθρεψε τις φαντασιώσεις πρωταγωνιστώντας στη σειρά ταινιών «After», είναι το πρόσωπο της καμπάνιας αυτού του αρώματος και ο απόλυτος άντρας του οίκου. Ενσαρκώνει την εμψυχωτική δύναμη της ανεξαρτησίας και της αυτοέκφρασης, ατενίζοντας κάτω από τον μπλε ουρανό την αστείρευτη ενέργεια της νέας εποχής που έρχεται. Το Bright Leather έχει νότες ξύλων, βοτάνων και δέρματος, εμπλουτισμένες με ισχυρούς γήινους τόνους και λαμπερές αποχρώσεις.
Στο μπουκάλι, το signature σύμβολο Gancini από ασήμι, γίνεται μια νοερή απόδοση της πολυδιάστατης προσωπικότητας του άντρα που έχει ως πρότυπο ο οίκος και συνδυάζει την παράδοση με την καινοτομία, τη σταθερότητα με τη δημιουργικότητα, τη δύναμη με την ευαισθησία.
– H24, Hermès
Το πρώτο άρωμα που δημιουργεί ο διαχρονικός οίκος για να εκφράσει πώς βλέπει τον σύγχρονο άντρα, έχει μια έντονη δύναμη, χαρακτηριστική μιας νέας ενέργειας. Το H24 είναι ξυλώδες και αποπνέει τη γενναιόδωρη δύναμη της φύσης χάρη στον συνδυασμό του έντονου φασκόμηλου, ενός πυκνού αφρού υψηλής τεχνολογίας και του ζεστού και ζωηρού σκλαρένιου.
Αποκαλυπτικά για την εικόνα του σύγχρονου άντρα είναι και το μπουκαλάκι με τις καθαρές, αεροδυναμικές γραμμές, αλλά και η οικολογική μέριμνα στο περιτύλιγμα (μπουκάλι από ανακυκλωμένο γυαλί και συσκευασία από χαρτί που δεν έχει υποστεί επεξεργασία) καθώς και στη δυνατότητα να κάνεις refill. Λεπτομέρεια που ξετρελαίνει όποιον ψάχνει κρυμμένα νοήματα: το Η είναι το αρχικό της Hermès ενώ το 24 συμβολίζει τον χρόνο και τη σύνδεση με τον οίκο, ο οποίος βρίσκεται στον αριθμό 24 της οδού Faubourg Saint-Honoré.