Jordan Strauss / Invision AP Photo

BRAD PITT ΚΑΙ KATE MOSS: ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Ο Brad Pitt και η Kate Moss αποφάσισαν να ριχτούν κι εκείνοι στην αγορά –δισεκατομμυρίων– της ομορφιάς και της ευεξίας, αλλά τα νέα τους brands ξεσήκωσαν διαμαρτυρίες και ενστάσεις. Πόσα ακόμα celebrity beauty brands χωράνε τελικά στα ράφια;

Αν καθίσουμε να υπολογίσουμε πόσοι celebrities έχουν λανσάρει δική τους σειρά καλλυντικών, μάλλον θα ζαλιστούμε από το μέτρημα. Όσο κι αν ενθουσιαζόμαστε με επιχειρηματικές κινήσεις όπως της Rihanna, που με τη Fenty Beauty φέρνει μία επανάσταση πολυμορφίας και συμπερίληψης στον χώρο της ομορφιάς, άλλο τόσο παγερή είναι η αδιαφορία μας για την αντιγηραντική σειρά της Ellen DeGeneres – να ήταν τυχαίο που λανσαρίστηκε λίγο πριν πέσει η αυλαία του δημοφιλούς talk show της;

Δεν είμαστε αφελείς να πιστεύουμε ότι το μεγάλο ενδιαφέρον των celebrities για τα προϊόντα περιποίησης δηλώνει την ξαφνική ανάγκη τους να μοιραστούν μαζί μας τα μυστικά τους για την ομορφιά. Μάλλον προδίδει την επιθυμία τους να απολαύσουν ένα κομμάτι από την πίτα των 511 δισεκατομμυρίων δολαρίων που αποτιμάται η σχετική αγορά.

Γιατί ενόχλησαν ο Brad Pitt και η Kate Moss

Δυο τρανταχτά ονόματα της showbiz ξεσήκωσαν αντιδράσεις για το «θράσος» τους να ξανοιχτούν πρόσφατα στον χώρο της ομορφιάς και της ευεξίας. Ο Brad Pitt και η Kate Moss άκουσαν τον εξάψαλμο, ο πρώτος για τη σειρά περιποίησης προσώπου Le Domaine, που βασίζεται στα αντιοξειδωτικά συστατικά σταφυλιών από τα αμπέλια του, και η δεύτερη για το brand ευεξίας Cosmoss, που όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει Goop.

Kate Moss cosmoss
Evan Agostini / Invision AP Photo

Η αλήθεια είναι ότι το ενδιαφέρον του Brad Pitt για την ομορφιά φαίνεται κάπως προκλητικό, από την στιγμή που ο ίδιος παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στη Vogue ότι ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να ακολουθήσει ο ίδιος μία ρουτίνα περιποίησης. Ο ηθοποιός δέχτηκε επίθεση από επιχειρηματίες της ομορφιάς, που του ζητούν να μην μπαίνει στα χωράφια τους και να αποσύρει τη σειρά Le Domaine, στρέφοντας μάλιστα τα βέλη τους σε όλους τους celebrities που λανσάρουν τα δικά τους καλλυντικά. «Τα τελευταία χρόνια κάθε celebrity αισθάνεται ότι μπορεί να μπει στον χορό μιας βιομηχανίας στην οποία έχουμε εργαστεί σε όλη τη σταδιοδρομία μας και να αποκτήσει εν μία νυκτί τη γνώση για την οποία παλεύουμε πολύ», αναφέρουν σε μια διαδικτυακή ανοιχτή επιστολή.

Όσο για την Kate Moss, που στα 90s δεν πήγαινε ποτέ για ύπνο πριν το ξημέρωμα, έπινε σαμπάνια με τους κουβάδες και έκανε θραύση στις πασαρέλες με το θαμπό δέρμα και τους κύκλους κάτω από τα μάτια, ακούγεται σαν τρολάρισμα να μας προτείνει μια κρέμα με ισλανδικά βότανα που θα μας βοηθήσει «να βρούμε εσωτερική ηρεμία και να ανοίξουμε μια πόρτα στην ισορροπία, την ανάπλαση και την αγάπη».

Ας δούμε όμως την πραγματικότητα κατάματα. Ζούμε στην εποχή όπου ο ντράμερ των Blink-182, Travis Barker, πουλάει βιολογικές παστίλιες για ήρεμο ύπνο και serum με καναβιδιόλη. Η 25χρονη Becky G, που δεν βγήκε ακόμα απ’ το (δισκογραφικό) αβγό, αλλά έχει 34 εκατομμύρια followers στο Instagram, εμπνέεται από τις μεξικάνικες ρίζες της για τη δημιουργία του προσωπικού της brand μακιγιάζ.

Είναι υποκριτικό να τα βάζει η βιομηχανία της ομορφιάς με τον κάθε Brad Pitt και την κάθε Kate Moss. Απλώς οι δύο σταρ βρήκαν μία νέα δραστηριότητα για να εξαργυρώσουν τη δημοφιλία τους, όπως δεκάδες άλλοι συνάδελφοί τους. Άλλωστε, ανέκαθεν οι celebrities πληρώνονταν αδρά για να γίνονται πρεσβευτές των brands και, τώρα πια, για να ανεβάζουν posts στα social media.

Ας βάλουμε, λοιπόν, νερό στον βραστήρα για να ετοιμάσουμε Dawn Tea της Cosmoss και ας ακολουθήσουμε την Kate Moss σε έναν περίπατο στους αγγλικούς κήπους: «Αισθάνομαι ότι έχω κατακτήσει τον πιο αυθεντικό εαυτό μου και είμαι έτοιμη να ανοιχτώ και να τον μοιραστώ μαζί σας», λέει το διάσημο μοντέλο. Σε πιστεύουμε, Kate, αν και θα προτιμούσαμε να είχαμε ζήσει τα 90s ξέφρενα όπως εσύ.

SLOW MONDAY NEWSLETTER

Θέλεις να αλλάξεις τη ζωή σου; Μπες στη λογική του NOW. SLOW. FLOW.
Κάθε Δευτέρα θα βρίσκεις στο inbox σου ό,τι αξίζει να ανακαλύψεις.