4 ΑΝΔΡΙΚΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Η μεγαλοπρέπεια των γαλλικών παλατιών, η λάμψη του διαμαντιού, η μυστηριακή Ανατολή και η δροσιά της Μεσογείου πρωταγωνιστούν σε τέσσερα υπέροχα ανδρικά αρώματα.
Ο κόσμος των αρωμάτων είναι αστείρευτος – γι’ αυτό ψάχνω πάντοτε με μεγάλο ενθουσιασμό τις προτάσεις που θα σου κάνω. «Κατοικείται» από brands που ίσως να μην είχες την ευκαιρία να ανακαλύψεις μέχρι τώρα (ίσως γιατί έφτασαν σχετικά πρόσφατα στην ελληνική αγορά), αλλά και από σταθερές αξίες που όταν πρωτοκυκλοφόρησαν δημιούργησαν «σχολή». Αυτή η σκέψη τριγύριζε στο μυαλό μου μυρίζοντας αρώματα για να σου προτείνω.
Από ένα διαχρονικό «μεσογειακό» άρωμα του Giorgio Armani που επιστρέφει ανανεωμένο, μέχρι τρεις δημιουργίες από brands που μπορεί να μη γνωρίζεις, είναι συναρπαστικό να βλέπεις πώς εξελίσσεται η αρωματοποιία μέσα στον χρόνο και από πού αντλεί την έμπνευσή της. Είτε, λοιπόν, φαντάζεσαι τον εαυτό σου να στέκεται μπροστά στη θάλασσα με τη λαχτάρα να δροσιστεί και να αποδράσει, είτε να περιεργάζεται διαμάντια ή να περπατάει στους κήπους ενός παλατιού, τα παρακάτω αρώματα έχουν μια μοναδικότητα που θα σου ταιριάξει σίγουρα.
Perseus Eau de Parfum, Parfums de Marly
Μια ημέρα ατελείωτης λιακάδας υπόσχεται αυτό το άρωμα, που υμνεί τη λάμψη των εσπεριδοειδών, τονώνει την ενέργεια και σκορπίζει μια εύθυμη διάθεση μέσα από το ακτινοβόλο κίτρινο μπουκάλι του. Έρχεται από τον γαλλικό οίκο αρωματοποιίας Parfums de Marly, ο οποίος αναβιώνει τη μεγαλειώδη ατμόσφαιρα του Château de Marly, μιας βασιλικής κατοικίας των Λουδοβίκων. Το Perseus φέρνει στον νου ένα πρωινό στο Marly, τη στιγμή που οι πρώτες ακτίνες του ήλιου ξυπνούν το château, ζεσταίνουν τους κήπους και κάνουν τις πηγές του να λαμπυρίζουν. Σύμφωνα με τον Julien Sprecher, ιδρυτή του οίκου, «το μυστικό του Perseus βρίσκεται στο πρωτότυπο blending πολύ κλασικών συστατικών των ανδρικών αρωμάτων, κυρίως του λαμπερού γκρέιπφρουτ, που κάνουν αμέσως αντίθεση με μια κομψή, ξυλώδη όψη». Μικρή αλλά αξιοσημείωτη λεπτομέρεια: η οσφρητική πυραμίδα του Perseus αναπτύχθηκε για να προσφέρει διαρκή φρεσκάδα σε όλους τους τύπους δέρματος.
Opus XV King Blue Eau de Parfum, Amouage
Από τη βασιλική χλιδή των Λουδοβίκων και το savoir-faire της γαλλικής αρωματοποιίας περνάμε στη χλιδή του Σουλτανάτου του Ομάν, απ’ όπου κατάγεται αυτό το brand, και στην υψηλή τέχνη της αραβικής αρωματοποιίας. Εδώ έχουμε μια ακριβή –κυριολεκτικά και μεταφορικά– δημιουργία, που έχει χαρακτήρα φρουτώδη, ξυλώδη και κεχριμπαρένιο. Η ιστορία πίσω απ’ αυτό το άρωμα είναι η ένωση του πραγματικού με το εξωπραγματικό και η σύγκρουση του απίθανου με το τετριμμένο, για να τονιστεί ο σουρεαλισμός της ζωής, που δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται. Αρωματικά, αυτή η ιστορία εκφράζεται με το ζουμερό μανταρίνι στην κορυφή, το μεγαλοπρεπές κεχριμπάρι στην καρδιά και το σκοτεινό oud στη βάση.
Spectre 434 - 520/Haze of Juniper Suede Eau de Parfum, Alûstre
Αυτό το brand ομορφιάς έχει μια ιδιαιτερότητα: εμπνέεται από την τελειότητα, την ομορφιά και τη λάμψη των διαμαντιών, και βαφτίζει τα αρώματά του με δύο τριψήφιους αριθμούς από το χρωματικό φάσμα που παράγει το διαμάντι – έτσι εξηγείται αυτό το περίεργο όνομα που διαβάζεις. Όλα τα αρώματα της Alûstre είναι genderless και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αιθέρια έλαια, ενώ το συγκεκριμένο άρωμα ανήκει στις ξυλώδεις προτάσεις της. Έχει μια καρδιά κανέλας και θυμαριού, ενώ η βάση από δερμάτινες αποχρώσεις ξύλου προσδίδει κομψότητα για ένα απαλό αποτέλεσμα.
Acqua di Giò Eau de Toilette, Giorgio Armani
Αφού σου γνωρίσαμε brands που ίσως να μην έχεις ξανακούσει, θα καταλήξουμε σε μια δημοφιλέστατη δημιουργία, που μετράει σχεδόν τρεις δεκαετίες ζωής. Το Acqua di Giò δημιουργήθηκε το 1996 και κλείνει μέσα του την πεμπτουσία της Μεσογείου. Είναι το πρώτο άρωμα με νότες θαλασσινής αύρας, που φέρνουν στον νου την ένταση και το φως του βραχώδους, ηφαιστειογενούς νησιού της Παντελερία, από την τονωτική καθαρότητα της ατμόσφαιρας έως τη δροσιά του τοπίου και το κάλεσμα της Μεσογείου που περιβάλλει το νησί. Ο λόγος που το συγκεκριμένο άρωμα επιστρέφει δυναμικά στην επικαιρότητα είναι ο νέος του ambassador, ο βραβευμένος με Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός Aaron Taylor-Johnson, που ταυτίζεται με το όραμα του Acqua di Giò για μια ευαισθητοποιημένη και απελευθερωμένη αρρενωπότητα. Ο δεύτερος λόγος είναι το νέο μπουκάλι, το οποίο ξαναγεμίζει για σημαντική εξοικονόμηση πρώτων υλών, και η ανανέωση της δέσμευσης της μάρκας για βιωσιμότητα και δράσεις για την προστασία των δασών και τη διασφάλιση της πρόσβασης στο πόσιμο νερό.